Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Köszönjük megtisztelő érdeklődésedet a Herbsgarden termékei iránt.

Annak érdekében, hogy a Herbsgarden International Kft. szolgáltatásaival maradéktalanul elégedett lehess, ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy Webáruházunk szolgáltatásainak igénybe vétele egyúttal a Herbsgarden International Kft. Általános Szerződési Feltételeinek elfogadását is jelenti.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő bármely kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal, keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén!

1. CÉGINFORMÁCIÓK

1.1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Herbsgarden International Kft.
Székhely: 1138 Budapest, Szekszárdi utca 11.
Adószám: 26156572-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-304948
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Számlaszám: 10403435 -50526871 – 51881003
Elektronikus Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: 06-30-298-0777 (nem emeltdíjas szám; munkanapokon 9-16 óráig hívható)

1.2. A honlap tárhely-szolgáltatójának adatai

Cégnév: Magyar Hosting Kft.
Székhely: H-1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Telefon: : +36 1 700 2323
Email:: info@mhosting.hu

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-968314

1.3. Adatkezelési Tájékoztató

Adatkezelési tájékoztatónk elérhető a honlapon, vagy az alábbi linken:

Adatkezelési Tájékoztató

A Herbsgarden International Kft. magatartási kódexszel nem rendelkezik, minőségpolitikai alapvetéseinket azonban honlapunkon megtalálod.

2. A SZERZŐDÉS TARTALMA

Webáruházunkban natúrkozmetikai termékeket vásárolhatsz. A megrendelés Vevő általi elküldésével és annak Eladó részéről történő visszaigazolásával szerződés jön létre az Herbsgarden International Kft., (a herbsgarden.hu Webáruház üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között. A szerződés nyelve a magyar.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így bármely megrendelés dokumentációja utólag is hozzáférhető és – előzetesen egyeztetett időben, az Eladó székhelyén – megtekinthető.

Vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések veled szemben a Webáruház és honlap, szóban forgó módosítások hatályba lépését követő első használata alkalmával – a módosításokat követő megrendelésekre vonatkozóan – válnak hatályossá. A Webáruházon és a honlapon vásárlóink előzetes figyelmeztetése nélkül jogosultak vagyunk bármikor, bármilyen tartalmú változtatást, vagy javítást eszközölni, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a honlapot – amennyiben lehetséges, navigációs link közbeiktatásával – más domainnév alá helyezzük át.

Eladó köteles az általad megrendelt és általa visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni, a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkezésének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, erről haladéktalanul tájékoztatunk és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk részedre, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 naptári napon belül.

Vevőként köteles vagy az általad megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, illetve szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem banki átutalással történt a fizetés. Amennyiben a rendelés ellenértéke – banki átutalással történő fizetés esetén – 10 naptári napon belül nem érkezik meg számlaszámunkra, jogosultak vagyunk a megrendelés törlésére.

Vevő személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató  rendelkezik.

3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek online, házhoz szállítással, csomagpontra szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

Mindenkor fenntartjuk a jogot arra, hogy a Webáruházban megvásárolható termékek árát saját döntésünk alapján megváltoztassuk, módosítsuk, ez azonban nem érinti a már leadott megrendelésben szereplő termékek árát.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft) vonatkozóan, mely a termék mellett feltüntetésre került. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, a rendelés visszaigazolásában tájékoztatunk arról, hogy hibás ár került feltüntetésre és egyúttal felajánljuk Neked a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A tájékoztatást követően eldöntheted, hogy megrendeled valós áron a terméket vagy – minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül – inkább lemondod a megrendelést.

A megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló levélben szereplő, a megrendelésed ellenértékeként fizetendő (bruttó) végösszeg minden felmerülő költséget tartalmaz.

3.1. Fizetési módok

Webáruházunkban négyféleképpen egyenlítheted ki a rendelt termékek ellenértékét: Banki átutalásos fizetéssel, K&H online bankkártyás (azonnali) fizetéssel, Barion online bankkártyás (azonnali) fizetéssel vagy utánvételes fizetéssel.
·         Banki előreutalás
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, az alábbi bankszámlaszámra utald át a termékek és az esetleges szállítás díját. A megrendelést az összeg beérkezésekor teljesítjük.
Bank: K&H Bank
Számlaszám: 10403435 -50526871 – 51881003
Kedvezményezett neve: Herbsgarden International Kft.
  

       Online bankkártyás fizetés (Barion)
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó.

·        Online bankkártyás fizetés (K&H BANK)

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

·         Utánvételes fizetés
Utánvételes fizetésnél a termék átadásakor fizethetsz, futárszolgálat esetén készpénzben vagy kártyával, csomagpont esetén csak kártyával.

A számlát – valamennyi fizetési mód esetében – a csomag tartalmazza.

3.2. Házhoz szállítási információk

3.2.1. Díjszabás

Előre utalás/ bankkártyás fizetés esetén(bruttó)

  • Futár  házhoz szállítás               990 Ft
  • Csomagpont   890 Ft
  • Foxpost: 790
  • Előre utalási kedvezmény a fenti árból -100Ft

Utánvéttel (bruttó)

  • Az utánvét díja egységesen 200Ft

A személyes átvétel ingyenes. 12.000 Ft rendelési érték felett a házhoz szállítás ingyenes.

3.2.2. Szállítási módok

A vásárolt termékekhez háromféleképpen juthatsz hozzá:

Csomagautomata – Foxpost, MPL:
Ha a csomagod megérkezett a kért átvételi pontra, SMS értesítést kapsz az egyedi nyitókóddal. Csomagponton csak bankkártyával tudsz fizetni, készpénzben nem. Tartósan 5C fok alatt és 25 C fok felett kérjük kültéri csomagpontot ne válassz, mert a termék minőségét negatívan befolyásolhatja, melyért felelősséget nem vállalunk.

Házhozszállítás, Postapont, MOL, COOP pont – MPL:
A csomag érkezéséről a futárszolgálat fog értesítést küldeni a további teendőkről. A csomagot munkaidőben kézbesítik a számlázási címre. Amennyiben máshová kérnéd a csomagod, kérjük, jelezd a megrendelés alkalmával. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Személyes átvétel – Budapest (ingyenes):
·         Székhelyünkön: Budapest, 1139 Szekszárdi utca 11.

Az átvétel csak előre egyeztetett időpontokban lehetséges!

·         Váci úti Tesco Extrában (XIII. Gács u. 3): Herba-Teka Biobolt

Átvételi pont, így csak előre fizetéssel (átutalás vagy bankkártyás fizetés) vehető igénybe.

3.3. Egyéb rendelési, szállítási és fizetési információk

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu email címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 15 óra között történik. Rendelés leadására ugyanakkor mindennap, a nap 24 órájában lehetőséged van. Amennyiben a megrendelésed munkaidőn túl érkezik, úgy a rendelést az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-4 munkanap.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Kérjük, hogy a csomagodat a kézbesítés igazolása ELŐTT vizsgáld meg és a csomagoláson illetve a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Reklamációdat kizárólag ebben az esetben tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a választásod szerint árengedményt kérhetsz vagy elállhatsz a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezd ügyfélszolgálatunkon (bővebben lásd a 6. pontban írtakat).

4. A RENDELÉS MENETE

1.      Felhasználóként/Vevőként a regisztrációt követően bejelentkezel a Webáruházba, de regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást.

2.      A bejelentkezést követően megrendelést adhatsz le a Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre. A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz. A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával.

3.      Ezt követően a „Kosárba” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a jobb oldali sávban látható kosár ikonra vagy a fejlécben található „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával. A kosaradba helyezett termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros (X) gombra kattintva nem törlöd.

4.      Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és fizetési mód (készpénz/átutalás/pontbeváltás), a számlázási adatok, továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a szállítási címet is szükséges megadnod. Ha nem töltöd ki „SZÁLLÍTÁSI ADATOK” menüpontot, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását.

5.      A „Kosár Tartalma” felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő (bruttó) végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is.

6.      A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az ÁSZF rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

7.      Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására a következő (7.) pontban foglaltak szerint.

8.      A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros (x) gombra kattintasz. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló emailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

9.      A visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát, amely a későbbi ügyintézésedet segítheti, valamint az ÁSZF elektronikus változatát.

5.      A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében jogosult vagy a szerződéstől, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatodat az alábbiakban feltüntetett levelezési vagy email címünkre küldheted.  Innen tudsz letölteni egy Elállási nyilatkozat mintát.
Levelezési cím: a Herbsgarden International Kft. 1138 Budapest, Szekszárdi utca 11

Email cím: ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu

Írásban történő (email-en, postai úton küldött levél) elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a nyilatkozatodat a határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldöd részünkre. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma. Elállási jogod gyakorlása esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 30 napon belül visszatéríteni a részedre. Termék adás-vétel esetén természetesen mindaddig visszatarthatjuk az összeget, amíg a terméket vissza nem szolgáltattad, vagy nem igazoltad hitelt érdemlően, hogy visszaküldted részünkre. Az általad kifizetett vételárat – főszabály szerint –  átutalás formájában fizetjük vissza a részedre, az elállási nyilatkozatodban megadott bankszámlaszámodra. Elállás esetén köteles vagy a termékeket visszajuttatni a fent megjelölt levelezési címünkre, melynek költségén kívül téged semmilyen egyéb költség nem terhel. Az utánvéttel vagy portóval feladott csomagot nem áll módunkban fogadni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a felelősség Téged terhel, ami azt jelenti, hogy jogosultak vagyunk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainknak a megtérítését követelni Tőled. Kérjük, hogy a terméket – amennyiben nem kívánod megtartani – lehetőleg az eredeti csomagolásában küldd vissza részünkre, hogy a visszaszállítás során ne keletkezhessen sérülés vagy kár a termékben. Természetesen az eredeti csomagolás nem feltétele az elállási jog gyakorolhatóságának. A felek eltérő megállapodásának hiányában nem gyakorolhatod elállási jogodat az alábbi esetben:

·         olyan termék esetében, amely a természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó (ide tartoznak a natúr kozmetikumok és a kozmetikai gépek is!).

A higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket visszaküldésére csak akkor kerülhet sor, ha a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, vagyis a terméket még nem vetted használatba.

Bár a törvény nem kötelez rá minket, mi biztosak vagyunk Herbsgarden márkanév alatt forgalomba hozott termékeink minőségében és szeretnénk, ha elégedett lennél, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a www.herbsgarden.hu weboldalon vásárolt kozmetikai termékekre. A garanciához kérjük, juttasd vissza nekünk a legalább 70%-ban meglévő terméket és mi visszautaljuk a termék árát (a szállítási, utánvét és egyéb költségeket nem). Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!  Amennyiben csomagban vásároltad, kupon vagy egyéb kedvezményt vettél igénybe a visszautalt vételár a kapott kedvezmény arányában csökken.

Amennyiben ezzel a lehetőséggel élni szeretnél, kérjük a vásárlástól számított 30 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálaton keresztül.

Az általunk forgalmazott Dermagene otthoni kozmetikai gépekre meghibásodás esetén a magyarországi forgalmazó Vitee Bt. vállalja a garanciát, melyet a számlával és a mellékelt jótállási jeggyel vehetsz igénybe. Mivel ezek higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek, így visszaküldésükre csak akkor kerülhet sor, ha a terméket még nem vetted használatba.

6. KELLÉK- ÉS TERMÉKSZAVATOSSÁG

Ha a kiszállított áru mennyisége nem egyezik meg a rendelésben foglaltakkal, továbbá láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor az ilyen jellegű hibákat, kérjük haladéktalanul (lehetőség szerint 3 napon belül) jelezd felénk. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a mi hibás teljesítésünkért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy jelezni felénk. A hatályos jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaid elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre. A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a részedre történő átadást követően keletkezett. Ha bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka neked felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek az általad támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével – vita esetén – azonban már Neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva előtted:

a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az nekünk, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaljuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint – esetileg egyeztetett mértékű-  árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Szavatossági igényeidet az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén jelentheted be.

7. KEDVEZMÉNYKUPON FELHASZNÁLÁS

Vásárlóink részére időről-időre kedvezménykuponokat küldünk ki elektronikusan vagy nyomtatott formában, melyekkel a felhasználási határidőn belül – a kedvezménykuponon szereplő mértékben – kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk Webáruházunkban. A kedvezménykupon felhasználásának körét mi határozzuk meg a Webáruház honlapján. A kedvezménykupon felhasználási körét a vásárlók egyidejű tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk megváltoztatni. A kedvezménykupon felhasználása a Webáruház honlapján a megrendelésedben, a kedvezménykupon kód megadásával történik. Kérjük, vedd figyelembe, hogy webáruházunkban a kedvezmények halmozására, összevonására nincsen lehetőség. Fenti kuponkód nem vonatkozik akciós termékekre, illetve nem használható másik kuponkód beváltásával egyidejűleg. A vásárló kötelezettsége kedvezménykupon felhasználása esetén a végösszeg és kuponon található kedvezmény különbözetének megfizetésére vonatkozik.

8. PANASZKEZELÉS

Bár mindent megteszünk, hogy elégedetten tudd használni a megvásárolt termékeket, előfordulhatnak olyan esetek, amikor valamely termékünkkel, szolgáltatásunkkal mégsem vagy teljesen elégedett. Kérünk, hogy Ügyfélszolgálatunkon keresztül értesíts bennünket arról, hogy mivel voltál elégedetlen.

Szükség esetére tájékoztatunk, hogy a fogyasztóvédelmi békéltetésre az alábbi testület illetékes:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

9. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Webáruház ügyfélszolgálatát munkaidőben (munkanapokon 9-16 óráig) az ugyfelszolgalat@www.herbsgarden.hu e-mail címen, valamint a +36-30-298-0777-es (nem emeltdíjas) telefonszámon éred el. A honlapunkat, és a felületén közölt információkat rendszeresen ellenőrizzük és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az információk naprakészek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan információt találsz a weboldalunkon, amely időközben aktualitását vesztette. Az ilyen információkért felelősséget nem vállalunk.

10. SZERZŐI JOG

A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. Az Herbsgarden International Kft. kizárólagos szerzői jogi jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).A honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre Ssd-re, Usb-re, Sd-kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett. A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, megosztás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

11. TERMÉKFOTÓK, GRAFIKUS MEGJELENÉS

A Webáruházban feltüntetett, a terméket ábrázoló és megjelenített képek, valamint színek illusztrációk, ezért a termékek a valóságban ettől eltérhetnek.

A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab, vagy többféle termék látszódik. Ugyancsak nem része az árnak a termékképeken látható kiegészítő díszítés sem.

Budapest, 2017. november 1.