Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Köszönjük megtisztelő érdeklődésedet a Herbsgarden termékei iránt.

Annak érdekében, hogy a Herbsgarden International Kft. szolgáltatásaival maradéktalanul elégedett lehess, ezúton is szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy Webáruházunk szolgáltatásainak igénybe vétele egyúttal a Herbsgarden International Kft. Általános Szerződési Feltételeinek elfogadását is jelenti.

A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő bármely kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal, keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén!

1. CÉGINFORMÁCIÓK

1.1. Üzemeltetői adatok

Cégnév: Herbsgarden International Kft.
Székhely: 1138 Budapest, Szekszárdi utca 11.
Adószám: 26156572-2-41
Cégjegyzék szám: 01-09-304948
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: magyar
Számlaszám: 10403435 -50526871 – 51881003
Elektronikus Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu
Telefonos Ügyfélszolgálat: 06-30-298-0777 (nem emeltdíjas szám; munkanapokon 9-16 óráig hívható)

1.2. A honlap tárhely-szolgáltatójának adatai

Cégnév: Magyar Hosting Kft.
Székhely: H-1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
Telefon: : +36 1 700 2323
Email:: info@mhosting.hu

Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-968314

1.3. Adatkezelési Tájékoztató

Adatkezelési tájékoztatónk elérhető a honlapon, vagy az alábbi linken:

Adatkezelési Tájékoztató

A Herbsgarden International Kft. magatartási kódexszel nem rendelkezik, minőségpolitikai alapvetéseinket azonban honlapunkon megtalálod.

2. A SZERZŐDÉS TARTALMA

Webáruházunkban natúrkozmetikai termékeket vásárolhatsz. A megrendelés Vevő általi elküldésével és annak Eladó részéről történő visszaigazolásával szerződés jön létre az Herbsgarden International Kft., (a herbsgarden.hu Webáruház üzemeltetője), mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között. A szerződés nyelve a magyar.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így bármely megrendelés dokumentációja utólag is hozzáférhető és – előzetesen egyeztetett időben, az Eladó székhelyén – megtekinthető.

Vásárlóink előzetes tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk a jelen ÁSZF-et egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések veled szemben a Webáruház és honlap, szóban forgó módosítások hatályba lépését követő első használata alkalmával – a módosításokat követő megrendelésekre vonatkozóan – válnak hatályossá. A Webáruházon és a honlapon vásárlóink előzetes figyelmeztetése nélkül jogosultak vagyunk bármikor, bármilyen tartalmú változtatást, vagy javítást eszközölni, továbbá fenntartjuk a jogot, hogy a honlapot – amennyiben lehetséges, navigációs link közbeiktatásával – más domainnév alá helyezzük át.

Eladó köteles az általad megrendelt és általa visszaigazolt termékeket a megrendelőlapon megjelölt magyarországi szállítási címre eljuttatni, a megadott szállítási határidőn belül. A megrendelés beérkezésének automatikus visszaigazolása nem jelenti a megrendelés visszaigazolását. Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, erről haladéktalanul tájékoztatunk és az esetlegesen előre kifizetett ellenértéket visszautaljuk részedre, a tájékoztatást követően legkésőbb 8 naptári napon belül.

Vevőként köteles vagy az általad megjelölt címre kiszállított termékeket átvenni és a vételárat, illetve szállítási díjat a futár részére készpénzben kifizetni, amennyiben nem banki átutalással történt a fizetés. Amennyiben a rendelés ellenértéke – banki átutalással történő fizetés esetén – 10 naptári napon belül nem érkezik meg számlaszámunkra, jogosultak vagyunk a megrendelés törlésére.

Vevő személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési tájékoztató  rendelkezik.

3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek online, házhoz szállítással, csomagpontra szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel.

Mindenkor fenntartjuk a jogot arra, hogy a Webáruházban megvásárolható termékek árát saját döntésünk alapján megváltoztassuk, módosítsuk, ez azonban nem érinti a már leadott megrendelésben szereplő termékek árát.

Nem vállalunk felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (pl. 0 Ft) vonatkozóan, mely a termék mellett feltüntetésre került. Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, a rendelés visszaigazolásában tájékoztatunk arról, hogy hibás ár került feltüntetésre és egyúttal felajánljuk Neked a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. A tájékoztatást követően eldöntheted, hogy megrendeled valós áron a terméket vagy – minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül – inkább lemondod a megrendelést.

A megrendelés összesítőjében és a visszaigazoló levélben szereplő, a megrendelésed ellenértékeként fizetendő (bruttó) végösszeg minden felmerülő költséget tartalmaz.

3.1. Fizetési módok

Webáruházunkban négyféleképpen egyenlítheted ki a rendelt termékek ellenértékét: Banki átutalásos fizetéssel, K&H online bankkártyás (azonnali) fizetéssel, Barion online bankkártyás (azonnali) fizetéssel vagy utánvételes fizetéssel.
·         Banki előreutalás
Amennyiben átutalással szeretnél fizetni, az alábbi bankszámlaszámra utald át a termékek és az esetleges szállítás díját. A megrendelést az összeg beérkezésekor teljesítjük.
Bank: K&H Bank
Számlaszám: 10403435 -50526871 – 51881003
Kedvezményezett neve: Herbsgarden International Kft.
  

       Online bankkártyás fizetés (Barion)
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni. Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó.

·        Online bankkártyás fizetés (K&H BANK)

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

·         Utánvételes fizetés
Utánvételes fizetésnél a termék átadásakor fizethetsz, futárszolgálat esetén készpénzben vagy kártyával, csomagpont esetén csak kártyával.

A számlát – valamennyi fizetési mód esetében – elektronikusan küldjük el neked a megadott e-mail címre a csomag feladásával egyidőben. Amennyiben papír számlát is szeretnél, keresd az ügyfélszolgálatot. A Dermagene készüléket is tartalmazó rendelésekhez – a jótállás miatt – nyomtatott számlát is mellékelünk.

 

3.2. Házhoz szállítási információk

3.2.1. Díjszabás

Előre utalás/ bankkártyás fizetés esetén(bruttó)

  • Futár  házhoz szállítás               990 Ft
  • Csomagpont   890 Ft
  • Foxpost: 790

Utánvéttel (bruttó)

  • Az utánvét díja egységesen 200Ft

A személyes átvétel ingyenes. 12.000 Ft rendelési érték felett a házhoz szállítás ingyenes.

3.2.2. Szállítási módok

A vásárolt termékekhez háromféleképpen juthatsz hozzá:

Csomagautomata – Foxpost, MPL:
Ha a csomagod megérkezett a kért átvételi pontra, SMS értesítést kapsz az egyedi nyitókóddal. Csomagponton csak bankkártyával tudsz fizetni, készpénzben nem. Tartósan 5C fok alatt és 25 C fok felett kérjük kültéri csomagpontot ne válassz, mert a termék minőségét negatívan befolyásolhatja, melyért felelősséget nem vállalunk.

Házhozszállítás, Postapont, MOL, COOP pont – MPL:
A csomag érkezéséről a futárszolgálat fog értesítést küldeni a további teendőkről. A csomagot munkaidőben kézbesítik a számlázási címre. Amennyiben máshová kérnéd a csomagod, kérjük, jelezd a megrendelés alkalmával. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Személyes átvétel – Budapest (ingyenes):
·         Székhelyünkön: Budapest, 1139 Szekszárdi utca 11.

Az átvétel csak előre egyeztetett időpontokban lehetséges és csak előre fizetéssel (átutalás vagy bankkártyás fizetés) vehető igénybe.

3.3. Egyéb rendelési, szállítási és fizetési információk

Amennyiben külföldre szeretnél rendelni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu email címen.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 8 és 15 óra között történik. Rendelés leadására ugyanakkor mindennap, a nap 24 órájában lehetőséged van. Amennyiben a megrendelésed munkaidőn túl érkezik, úgy a rendelést az azt követő munkanapon dolgozzuk fel.

Általános teljesítési határidő a megrendeléstől, illetve előre átutalás esetén a számla ellenértékének beérkezésétől számított 1-4 munkanap.

Kivételes esetben előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron a megrendelés pillanatában, ilyen esetekben fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelések részben vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

Kérjük, hogy a csomagodat a kézbesítés igazolása ELŐTT vizsgáld meg és a csomagoláson illetve a termékeken észlelt esetleges sérülés (szakadás, ázás, stb.) esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Reklamációdat kizárólag ebben az esetben tudjuk érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a cserére nincs mód, a választásod szerint árengedményt kérhetsz vagy elállhatsz a vásárlástól. Kérjük, hogy a hibás termék/sérülés tényét az átvételt követő 3 napon belül jelezd ügyfélszolgálatunkon (bővebben lásd a 6. pontban írtakat).

4. A RENDELÉS MENETE

1.      Felhasználóként/Vevőként a regisztrációt követően bejelentkezel a Webáruházba, de regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást.

2.      A bejelentkezést követően megrendelést adhatsz le a Webáruházon keresztül megvásárolható termékekre. A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhatsz. A termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen meg tudod adni a kívánt termék darabszámát, a darabszám pontos beírásával.

3.      Ezt követően a „Kosárba” gombra kattintva összeállíthatod a bevásárló listádat (Kosár). Amennyiben nem szeretnél tovább válogatni a termékek között, a jobb oldali sávban látható kosár ikonra vagy a fejlécben található „Kosár” feliratra kattintva áttekintheted a kosarad tartalmát és akár véglegesítheted a megrendelésedet, a megrendelés teljesítéséhez szükséges további adatok megadásával. A kosaradba helyezett termékek mindaddig a kosaradban maradnak, amíg azokat a piros (X) gombra kattintva nem törlöd.

4.      Ha minden terméket a kosaradba helyeztél, akkor a „Kosár” felületén további adatokat szükséges megadnod ahhoz, hogy megrendelésedet teljesíteni tudjuk. Ilyen adatok a szállítási (házhozszállítás vagy személyes átvétel) és fizetési mód (készpénz/átutalás/pontbeváltás), a számlázási adatok, továbbá, ha a számlázási adatok nem egyeznek a szállítás címével, akkor a szállítási címet is szükséges megadnod. Ha nem töltöd ki „SZÁLLÍTÁSI ADATOK” menüpontot, akkor ez azt jelenti, hogy az eredetileg megadott számlázási címre kéred a termék kiszállítását.

5.      A „Kosár Tartalma” felületen, miután a kért adatokat és információkat megadtad, a rendszer automatikusan kiszámolja neked a fizetendő (bruttó) végösszeget, mely összeg tartalmazza a kiszállítás költségét is.

6.      A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az ÁSZF rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

7.      Ha leellenőrizted az adataidat és mindent rendben találtál, akkor a „Megrendelés” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására a következő (7.) pontban foglaltak szerint.

8.      A megrendelés elküldését megelőzően bármikor változtatni tudsz a megrendeléseden. A „Kosár” menün belül bármikor megváltoztathatod a kosárba helyezett termék mennyiségét, a (+)(-) gombok használatával, és törölni is tudsz terméket, ha a termék képe előtt látható piros (x) gombra kattintasz. Ha elküldted megrendelésedet és a visszaigazoló emailben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, rossz termék megrendelés stb.) veszel észre rendeléseddel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

9.      A visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát, amely a későbbi ügyintézésedet segítheti, valamint az ÁSZF elektronikus változatát.

5.      A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében jogosult vagy a szerződéstől, a termék kézhezvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatodat az alábbiakban feltüntetett levelezési vagy email címünkre küldheted.  Innen tudsz letölteni egy Elállási nyilatkozat mintát.
Levelezési cím: a Herbsgarden International Kft. 1138 Budapest, Szekszárdi utca 11

Email cím: ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu

Írásban történő (email-en, postai úton küldött levél) elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a nyilatkozatodat a határidő lejárta előtt (akár a 14. napon) elküldöd részünkre. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Kérjük, hogy leveledet ajánlott küldeményként add postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma. Elállási jogod gyakorlása esetén kötelesek vagyunk a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni a részedre. Termék adás-vétel esetén természetesen mindaddig visszatarthatjuk az összeget, amíg a terméket vissza nem szolgáltattad, vagy nem igazoltad hitelt érdemlően, hogy visszaküldted részünkre. Az általad kifizetett vételárat – főszabály szerint –  átutalás formájában fizetjük vissza a részedre, az elállási nyilatkozatodban megadott bankszámlaszámodra. Elállás esetén köteles vagy a termékeket visszajuttatni a fent megjelölt levelezési címünkre, melynek költségén kívül téged semmilyen egyéb költség nem terhel. Az utánvéttel vagy portóval feladott csomagot nem áll módunkban fogadni. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a felelősség Téged terhel, ami azt jelenti, hogy jogosultak vagyunk a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárainknak a megtérítését követelni Tőled. Kérjük, hogy a terméket – amennyiben nem kívánod megtartani – lehetőleg az eredeti csomagolásában küldd vissza részünkre, hogy a visszaszállítás során ne keletkezhessen sérülés vagy kár a termékben. Természetesen az eredeti csomagolás nem feltétele az elállási jog gyakorolhatóságának. A felek eltérő megállapodásának hiányában nem gyakorolhatod elállási jogodat az alábbi esetben:

·         olyan termék esetében, amely a természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okból) nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó (ide tartoznak a natúr kozmetikumok és a kozmetikai gépek is!).

A higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket visszaküldésére csak akkor kerülhet sor, ha a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottad fel, vagyis a terméket még nem vetted használatba.

Bár a törvény nem kötelez rá minket, mi biztosak vagyunk Herbsgarden márkanév alatt forgalomba hozott termékeink minőségében és szeretnénk, ha elégedett lennél, ezért 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a www.herbsgarden.hu weboldalon vásárolt kozmetikai termékekre. A garanciához kérjük, juttasd vissza nekünk a legalább 70%-ban meglévő terméket és mi visszautaljuk a termék árát (a szállítási, utánvét és egyéb költségeket nem). Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia!  Amennyiben csomagban vásároltad, kupon vagy egyéb kedvezményt vettél igénybe a visszautalt vételár a kapott kedvezmény arányában csökken.

Amennyiben ezzel a lehetőséggel élni szeretnél, kérjük a vásárlástól számított 30 napon belül vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálaton keresztül.

Az általunk forgalmazott Dermagene otthoni kozmetikai gépekre meghibásodás esetén a magyarországi forgalmazó Vitee Bt. vállalja a garanciát, melyet a számlával és a mellékelt jótállási jeggyel vehetsz igénybe. Mivel ezek higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek, így visszaküldésükre csak akkor kerülhet sor, ha a terméket még nem vetted használatba.

6. KELLÉK- ÉS TERMÉKSZAVATOSSÁG

Ha a kiszállított áru mennyisége nem egyezik meg a rendelésben foglaltakkal, továbbá láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor az ilyen jellegű hibákat, kérjük haladéktalanul (lehetőség szerint 3 napon belül) jelezd felénk. Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt díjmentesen kicseréljük. Minőségi kifogás esetén szavatossági igénnyel élhetsz. A szavatosság az eladó, vagyis jelen esetben a mi hibás teljesítésünkért való felelősségünket jelenti. Hibás a teljesítés, ha a termék – a teljesítés időpontjában – nem felel meg a honlapon feltüntetett és az általunk meghatározott tulajdonságoknak. A kiszállított termékekkel kapcsolatos minőségi reklamációkat, kifogásokat, a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles vagy jelezni felénk. A hatályos jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy kéthónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. A két hónapon túli bejelentés még önmagában nem eredményezi a jogaid elveszítését, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítened a részünkre. A szerződés teljesítését követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Ilyen esetben cégünk csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a részedre történő átadást követően keletkezett. Ha bizonyítani tudjuk, hogy a hiba oka neked felróható okból keletkezett, nem vagyunk kötelesek az általad támasztott szavatossági igénynek helyt adni. Hat hónap elteltével – vita esetén – azonban már Neked kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Hibás teljesítés esetén az alábbi lehetőségek állnak nyitva előtted:

a) elsősorban – választásod szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhetsz, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az nekünk, a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs jogod, vagy ha a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállaljuk, vagy e kötelezettségünknek (megfelelő határidőn belül, a neked okozott jelentős kényelmetlenség nélkül) nem tudunk eleget tenni – választásod szerint – esetileg egyeztetett mértékű-  árleszállítást igényelhetsz vagy elállhatsz a szerződéstől. Szavatossági igényeidet az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén jelentheted be.

7. KEDVEZMÉNYKUPON FELHASZNÁLÁS

Vásárlóink részére időről-időre kedvezménykuponokat küldünk ki elektronikusan vagy nyomtatott formában, melyekkel a felhasználási határidőn belül – a kedvezménykuponon szereplő mértékben – kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk Webáruházunkban. A kedvezménykupon felhasználásának körét mi határozzuk meg a Webáruház honlapján. A kedvezménykupon felhasználási körét a vásárlók egyidejű tájékoztatása mellett jogosultak vagyunk megváltoztatni. A kedvezménykupon felhasználása a Webáruház honlapján a megrendelésedben, a kedvezménykupon kód megadásával történik. Kérjük, vedd figyelembe, hogy webáruházunkban a kedvezmények halmozására, összevonására nincsen lehetőség. Fenti kuponkód nem vonatkozik akciós termékekre, illetve nem használható másik kuponkód beváltásával egyidejűleg. A vásárló kötelezettsége kedvezménykupon felhasználása esetén a végösszeg és kuponon található kedvezmény különbözetének megfizetésére vonatkozik.

8. PANASZKEZELÉS

Bár mindent megteszünk, hogy elégedetten tudd használni a megvásárolt termékeket, előfordulhatnak olyan esetek, amikor valamely termékünkkel, szolgáltatásunkkal mégsem vagy teljesen elégedett. Kérünk, hogy Ügyfélszolgálatunkon keresztül értesíts bennünket arról, hogy mivel voltál elégedetlen.

Szükség esetére tájékoztatunk, hogy a fogyasztóvédelmi békéltetésre az alábbi testület illetékes:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

9. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

A Webáruház ügyfélszolgálatát munkaidőben (munkanapokon 9-16 óráig) az ugyfelszolgalat@herbsgarden.hu e-mail címen, valamint a +36-30-298-0777-es (nem emeltdíjas) telefonszámon éred el. A honlapunkat, és a felületén közölt információkat rendszeresen ellenőrizzük és minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy az információk naprakészek és a valóságnak megfelelőek legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy olyan információt találsz a weboldalunkon, amely időközben aktualitását vesztette. Az ilyen információkért felelősséget nem vállalunk.

10. SZERZŐI JOG

A honlap szerzői jogvédelem alatt áll. Az Herbsgarden International Kft. kizárólagos szerzői jogi jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a honlap felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást, képet, szöveget).A honlap tartalmának valamint egyes részeinek merevlemezre Ssd-re, Usb-re, Sd-kártyára mentése vagy kinyomtatása saját felhasználás céljából engedélyezett. A saját felhasználáson túli felhasználás – pl. adatbázisban történő tárolására, továbbadás, megosztás, közzé vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag előzetes írásbeli engedélyünkkel lehetséges.

11. TERMÉKFOTÓK, GRAFIKUS MEGJELENÉS

A Webáruházban feltüntetett, a terméket ábrázoló és megjelenített képek, valamint színek illusztrációk, ezért a termékek a valóságban ettől eltérhetnek.

A termékek ára – ha nincs másként jelezve – 1 db-ra vonatkozik még akkor is, ha az illusztrációul szolgáló képen a termékből több darab, vagy többféle termék látszódik. Ugyancsak nem része az árnak a termékképeken látható kiegészítő díszítés sem.

Budapest, 2017. november 1.

Item added to cart.
0 items - Ft